vrijdag 28 augustus 2009

Traube

Jadoch! Ik ben thuis! Soort van.

De korte blogjes staan in de stellingen of in de startblokken. (Daar hebben we er weer één: een sportmetafoor...) En daar blijven ze voorlopig nog even, want ik vertrek woensdag naar een gat in Frankrijk, nabij Lyon, om aldaar Beaujolais-wijndruiven te plukken in mijn nieuwe Lowa-bergachtige schoenen. Ik vind ze niet eens erg afzichtelijk. (Typisch: ik wilde kijken hoe ze stonden, maar in de Kathmandu hebben ze bij de schoenenafdeling geen spiegel.) Ik blijf hoogstwaarschijnlijk, naar omstandigheden rond een eventuele stage, één oogst; d.H. ongeveer twaalf dagen, waardoor ik iets langer dan twee weken wegblijf. Daarna gaat het ware leven (uhuh) beginnen. Een leven met werk. En verantwoordelijkheden. Horen jullie me al trappelen? Ja. Inderdaad. Die nieuwe vloer kan besteld worden.

Maar voor nu: een fotoserie (ik kon niet kiezen; the story of my life) uit de oude doos:

MELT 2009! Volgens mij was dit 'freedancen bij Digitalism'! Hammerset.


Mara, ik, Matthie, Sebas.

(Oeh, het uitzoeken van de foto's deed deels pijn, maar deed ook een oor-tot-oor verschijnen.)


Maaraaaaah, Arnyyy, (kut, bijnaam vergeten; i.i.g. een lelijke Duitse mannennaam), Horstyyy, Sebas, Felixxxx (die ook een bijnaam had... Kutgeheugen.)Schau' mal rein!


Melt 2009 =
. een driedaags festival
. wildwateren
. de stokpaardjes om drie uur 's nachts
. verregenen
. stinkende tenten
. een industrie-eiland
. zwemmen in het meer
. Digitalism, Ellen Allien, Bloc Party, The Whitest Boy Alive (maar toen stond ik in de rij voor de weecee), Metronomy, Cold War Kids, Simian Mobile Disco (geloof ik), Phoenix en, in deze opsomming, als laatste maar absoluut niet als de minste, eerder als de grootste: Anna Ternheim..! 'En al.'
. wortels met Philadelphia-dip
. Club-Mate
. schminken
. zere hielen
. freeeeeedancen
. verlopen ogen
. de rest aan de fantasie



Liefßls.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten