maandag 6 april 2009

Nieuw Duits adres en nummer

Hier staat het goede adres én het goede nummer. (In het e-mailtje was mijn Pünktlichkeit, comme d'hab, niet op zijn hoogtepunt, dus vertrouw mijn digitale post vooral niet. En ik had tóch stille hoop...)

ADRES:
Weisestraße 29, 12049 Berlin (VVT)

NUMMER (mobiel):
0049 - 1577 8355 356 (dood)
GIRONUMMER:


En dan nog maar wat fotootjes, omdat Linda erom zeurde. ;) (Nee hoor, Schatzi: du weißt doch...! Dat ding met iets eraan.)

Die beeldcultuur van tegenwoordig; lees een boek!


Türkischer Obst. Met mijn nieuwe Fahrrad van de Flohmarkt.
Jaaa! Wiener Watje Wolfie! Und Bier. Die linker, die roze, is die vieze Berliner Weisse.
KARAOKE im Mauerpark:

In het midden staat een soort bakfiets met boxen die aangesloten zijn op een laptop waar de songtekst op te lezen is.
En dan denk je: wat een lief mannetje, met zijn karretje...

Maar hij is gewoon grof geld aan het verdienen met zijn provisorische verrijdbare bierbar. ('Hoeveel heb ik vandaag verdiend?')

Und das war's für jetzt.
Schlaf gut.

1 opmerking: